Ticktack. Ticktack. Tiden går, tiden går.

Tjena!
Igår sprang jag och Sanna som sagt Blodomloppet. Det gick ganska bra, fast efter en och en halv km fick jag håll/kramp/muskelvred som höll i sig ända in till mål..... Det var ju inte så skönt men annars gick det strålande! :D
Man fick en T-skirt och en medalj men eftersom mamma stuckit med kameran kan jag inte fota dom. Visserligen var det ren total PANIK  före vi kom dit men det orkar jag inte gå in på xD Huvudsaken var ju iaf att vi skulle ta oss i mål vid medvetandet och på våra egna ben och det klarade vi ju så! ;)
Just nu sitter jag ute i det fina vädret med Bellsan och datorn. Ska gå till Paula och spela piano halv 5 men fram tills dess.... TOTALT CHILL!


Kommentarer
Postat av: Anne

ÅåÅåååååårda, skaffa bloglovin!:D

2011-05-20 @ 22:55:29
URL: http://enligtannie.blogg.se/
Postat av: Anne

Hihi, men ska du skaffa det igen då?:D

2011-05-21 @ 16:02:46
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0